19/05/2017

Zaterdag 13 mei, de zaterdag voor moederdag, vond de traditionele plantjes- of geraniummarkt van de LC Woerden weer plaats. Ook dit jaar wilde het weer niet erg meewerken en dat was al snel duidelijk. We moesten helaas constateren dat de toeloop wat te wensen overliet. Maar daardoor lieten onze leden zich uiteraard niet afschrikken, dus werd er toch nog flink verkocht. Een paar vrij nieuwe leden werden snel geïntroduceerd in het lastige vak van marktkoopman en lieten zich daarbij van hun beste kant zien, met name door zelf ook flink in te kopen. Einde dag konden we ondanks dat mindere weer toch terugkijken op een geslaagde activiteit met een redelijke opbrengst van ons goede doel dit jaar: Landgoed Bredius.