30/04/2018

Over iets minder dan twee weken is het weer zover: de traditionele Plantjesmarkt van de Lionsclub Woerden verwacht u in de Kruisstraat. Net als al de vorige jaren zijn wij er weer in geslaagd om een partij perkplanten op de kop te tikken van een bijzondere kwaliteit. En net als bij vorige gelegenheden hebben we ook dit jaar iets bijzonders in de aanbieding. Wat dat is? Dat houden we nog even geheim tot zaterdag 12 mei, de zaterdagvoor Moederdag. Zoals u van ons gewend bent staan we dan voor u klaar.

Voor de problemen die veroorzaakt worden door de afsluiting van de Rijnstraat voor het autoverkeer hebben wij een creatieve oplossing gezocht en gevonden. Dus laat u niet weerhouden om uw kleurige plantjes is grote aantalllen bij ons te komen afhalen. De opbrengst is ook nu weer voor het goede doel.

Wij staan op 12 mei graag voor u klaar!