Datum voor editie 2019

Deze zeer traditionele actie voor fondsenwerving staat natuurlijk in 2019 weer op de agenda. De datum wordt zaterdag 11 mei 2019, zoals gebruikelijk de zaterdag voor moederdag. Zodra u uw agenda 2019 in huis hebt, kunt u deze datum dus vastleggen. Of nu al, als u gebruik maakt van een elektronische agenda. We zien u graag langskomen en zijn helemaal blij als u veel mooie plantjes bij ons komt ophalen.

Het jaardoel 2019, waar het leeuwendeel van de opbrengst naar toe gaat, is Stichting De Mantelmeeuw.

Sinds vorig jaar is het ook mogelijk om de plantjes met PIN of contactloos te betalen.

Editie 2018 zit er weer op

Op zaterdag 12 mei 2018 was wederom de traditionele Plantjesmarkt, zoals altijd de zaterdag voor moederdag. Deze keer met mooi weer, en met de hulp van de scouts van de Scouting Woerden om de plantjes naar de auto te brengen. Nieuw dit jaar was ook de mogelijkheid om met PIN of contactloos te betalen.

Editie 2017

Ook in 2017 hebben wij op zaterdag 13 mei 2017 de traditionele Plantjesmarkt georganiseerd, zoals altijd de zaterdag voor moederdag. De aangekondigde asperges waren nergens te vinden, maar dit gemis viel onze kopers gelukkig niet op. Wat wel opviel, was het grotere assortiment plantjes, veel meer dan de traditionele hangende (met stokjes) en staande (zonder) geraniums. Zo deden de (mini) petunia's en vaste bodembedekkers het goed. Het weer was ons dit jaar minder goed gezind, maar desondanks konden wij bij het sluiten van de markt met tevredenheid de netto opbrengst van deze activiteit vaststellen.

fiets