Editie 2017 komt eraan

In aanloop naar de Sinterklaasperiode 2017 organiseert de Lionsclub Woerden weer de boterletterverkoop. De kwaliteit van onze boterletters is inmiddels bekend in Woerden en verre omstreken. Onze banketbakker heeft ons bezworen dat dezezlfde kwaliteit ook dit jaar geleverd zal worden. Dus houdt onze leden in de gaten, die u vanaf medio september weer om uw bestelling zullen komen vragen.

Ook van de opbrengst van deze actie gaat het leeuwendeel naar ons jaardoel: Scouting Woerden.

Laatste nieuws 2016

Voor 2016 zit deze actie er weer op. We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde editie. Want met bijna 1.650 verkochte en afgeleverde boterletters hebben we het resultaat van 2015 verbeterd. Natuurlijk zeggen wij al onze (vaste) klanten daarvoor hartelijk dank. Want alleen als u deze actie blijft ondersteunen, kunnen wij er een succes van maken. Graag doe wij in 2017 weer een beroep op u allen!

Inhoud van het project

Een traditioneel project voor Lionsclub Woerden is de boterletteractie. Elk jaar vanaf midden september gaan onze clubleden op zoek naar personen en bedrijven die rond Sinterklaas anderen willen verrassen met een heerlijke boterletter. De boterletters die wij leveren staan bekend om hun uitmuntende kwaliteit.

Aflevering van de bestelde boterletters vindt plaats in de week voorafgaand aan Sinterklaas. Dit jaar dus van ruwweg 30 november tot 4 december. Aflevering vindt uitsluitend plaats op afspraak en op het door de koper aangegeven adres.