04/07/2017

Fondsenwerving staat centraal bij onze club. Maar ook proberen wij met 'handen uit de mouwen' projecten het verschil te maken. Voor het Lionsjaar 2017-18 zijn de diverse externe activiteiten die wij gaan uitvoeren inmiddels bekend. Naast de traditionele acties (verkoop boterletters, wijnpakketten en plantjes) komt er een nieuw project bij: het maken en aan de man brengen van het 'Woerdens Monopoly'.  Dit project vervangt het jaarlijkse golftoernooi dat u in de agenda 2017-18 niet terug ziet. In het kader van 'handen uit de mouwen' projecten gaan wij op perenpluk, klussen in het clubhuis van Scouting Woerden en deelnemen aan de Woerdense versie van "NL Doet".  En uiteraard zetten wij ons ook dit jaar in voor de Voedselbank Woerden d.m.v. de inzamelingsactie eind december. Bij alle 'doe' activiteiten worden wij bijgestaan door leden van Scouting Woerden, ons jaardoel 2017-18.